Podatki kažejo, da je bilo med Veliko nagrado Monaka 2014, vrhuncem prvenstva Formule 1, zaznanih v povprečju enajst referenc na tržne znamke alkoholnih pijač na minuto. Z drugimi besedami – občinstvo 500 milionov ljudi po vsem svetu je bilo v dveh urah prenosa dogodka oglaševanju alkoholnih pijač izpostavljeno v povprečju vsakih pet sekund.
Avtorji poročila menijo, da je praksa sponzoriranja, ki so jo proučevali, v nasprotju z Evropsko direktivo o avdiovizualnih medijskih storitvah. Strinjajo se tudi, da je sponzoriranje v nasprotju s šibkimi prostovoljnimi kodeksi, ki jih postavlja alkoholna industrija sama. Eurocare je vprašanja o primernosti sponzoriranja Formule 1 s strani alkoholne industrije naslovilo tudi na predsednika mednarodne avtomobilistične zveze (uradno francosko Fédération Internationale de l'Automobile, kratica FIA) Jeana Todta, ki je zavrnil odgovornost.
Mariann Skar, generalna sekretarka Eurocare-a pravi: »Količina izpostavljenosti alkoholnim oglasom med dogodki Formule 1 presega vse standarde. V skupnosti Formule 1 ne priznavajo odgovornosti za oglaševanje 500 milijonskemu občinstv, zato pozivamo vse odločevalce v Formuli 1, da prekinejo sponzorirstva s strani alkoholne industrije.«
Kaherine Brown, direktorica Inštituta za alkoholne študije pravi: »Sponzoriranje motošporta s strani alkoholne industrije sproža mešane signale glede pitja alkohola v povezavi z vožnjo in varnostjo na cesti ter s tem deluje v neskladju s trenutnimi smernicami EU glede oglaševanja alkoholnih pijač.«
Dr Kerry O'Brien, vedenjski znanstvenik z Univerze Monash v Avstraliji pravi: »Oglaševanje alkoholnih pijač in sponzorstva s strani alkoholnih podjetij so zelo pogosta na tekmovanjih Formule 1, kljub temu pa do danes ni bila izvedena še nobena raziskava o obsegu in načinu oglaševanja v tem špotu. Podatki jasno kažejo, da je sponzoriranje in oglaševanje alkoholnih pijač v tem športu zelo obsežno, vsaj kar zadeva Velike nagrade Monaka. Pomembno je, da dodatno preučimo obseg in vpliv oglaševanja alkohola v Formuli 1, saj predhodne raziskave kažejo na močno korelacijo med oglaševanjem alkohola in povečano rabo med mladimi. Oblikovalci politik bodo s tem imeli boljše izhodišče za uvedbo strožje zakonodaje, ki vključuje prepoved oglaševanja alkohola.«