»Družine po vsem svetu se bolj ali manj uspešno prilagajajo spremembam zaradi epidemije COVID-19 ter vsem spremljajočim zdravstvenim in varnostnim ukrepom. Številnim staršem se zdi težko najti ravnovesje med delom, skrbjo za otroke in vzdrževanjem gospodinjstva, še posebej, če so ločeni od svojih običajnih podpornih mrež (npr. vrtcev, šol, sorodnikov, prijateljev). Pomembno je vedeti, da kot starši ali skrbniki v takšnih okoliščinah nismo sami in da so naši občutki povsem običajne reakcije v negotovih razmerah. Medtem ko lahko izolacija predstavlja priložnost za druženje in razvoj odnosov z otroki, bodo obenem mnogi starši in skrbniki deležni nasprotujočih si občutkov in prioritet ter praktičnih izzivov«, pojasnjujejo pri UNODC.
»Kampanja na kratek in jasen način lepo povzema glavna sporočila tudi iz celovitega, na dokazih temelječega družinskega Programa krepitve družin, ki ga v Sloveniji izvajamo že skoraj 10 let. Ker ne moremo biti v fizičnih stikih z družinami, se nam zdi dopolnitev programa s prijetnimi in toplimi video vsebinami odlična rešitev. Ponujajo nam možnost, da na plano prikličemo orodja oziroma pristope, ki imajo znanstveno osnovo in preverjeno delujejo. Tudi v “normalnih” časih«, je za konec dodala Sanela Talić, vodja preventivnih programov na Inštitutu »Utrip«.
Več na temo preventivne kampanje in spremljajočih gradiv si lahko preberete na spletni strani: www.preventivna-platforma.si ali pa nas spremljate prek družbenih omrežij mreže »Preventivna platforma«, in sicer na Facebooku (@PreventivnaPlatforma), Twitterju (@PreventPlatform) ali Instagramu (Preventivna Platforma).
Matej Košir
Kampanjo podpirajo:
Mildeca, UNOCD, Ministrstvo za zdravje Republike Slovenije
Medijski partnerji:
RTV SLO, RTVSLO.SI, Planet TV, SiolNET, PRO Plus