Poziv za oddajo ponudb: Vzpostavitev in vzdrževanje spletne strani ZZM

1. Namen


Namen spletne strani se bo spreminjal tekom izvedbe projekta, vendar bo v osnovi spletna stran delovala kot orodje za prepoznavnost projekta, kot vir informacij in pripomoček za izvedbo projekta.

Spletna stran se bo dokončno razvila skozi tri namenske faze:

  • Namen spletne strani bo v 1. fazi predstavitev projekta, njegovega namena in ciljev.
  • Namen spletne strani v 2. fazi bo informiranje trenerjev, ažurno objavljanje novic, informacij in dokumentov potrebnih za optimalno izvedbo projekta.
  • Tretja faza spletne strani bo nastopila po zaključenem projektu in bo služila kot spletni portal oziroma spletno mesto, kamor se uporabniki vračajo po informacije in zanimive vsebine. 

2. Ciljna skupina


Ciljna skupina spletne strani so v 1. fazi partnerske organizacije projekta, mladinske organizacije, vladne ustanove in druge nevladne organizacije na področju zdravja.

Ciljna skupina v 2. fazi so poleg v 1.fazi določenih javnosti, še trenerji ter mladinski delavci, potencialni udeleženci delavnic oz. dogodkov in voditelji, ki bodo vključeni v program.
 

3. Postavitev strani


Prva faza spletne strani je predstavitvenega značaja.

Prva stran
Zaenkrat vidni 4 glavni meniji:
1. O PROJEKTU
2. AKTUALNO
3. AKTIVNOSTI PROJEKTA
a. Splošno
b. DS1
c. DS2
d. …
 

4. SODELUJOČE ORGANIZACIJE

Pod meniji so prikazani zadnji prispevki iz rubrike »Aktualno«. V predel pod menije se lahko s širjenjem funkcionalnosti spletne strani doda tudi druge razdelke.

Vedno naj bodo vidni plug-ini za družbene medije, ki je vezan na FB fan page in prikazuje hashtag omembe #zazdravjemladih in morebitne dodatne hashtage, ki so dodani naknadno. Prav tako naj bodo vedno vidni logotipi projekta, financerjev in partnerskih organizacij.

V 2. fazi spletne strani v vrstico z meniji dodamo poljubne nove menije, del strani pod meniji pa se vsebinsko razdeli na odsek z aktualnimi novicami in ostale pomembne odseke, kot npr.: »Uporabni priročniki«, »Nasveti za zdrav življenski slog«, itd.

Stran naj bo tako oblikovana, da bo dobro zgledala in opravljala svoje poslanstvo v vseh treh fazah  projekta.
 

4. Nadgradnje


Tekom projekta naj bo stran namenjena predvsem izvedbi in prepoznavnosti projekta, po zaključenem projektu pa stran lahko zaživi kot produkt projekta, torej kot orodje za promocijo zdravja in preprečevanje bolezni pri mladih, kar je tudi glavni namen projekta.

1. Portal kot pripomoček mladinskim delavcem in voditeljem

Spletna stran po končanem projektu ostane kot spletni pripomoček namenjen mladim oz. mladinskim delavcem/ voditeljem, ki delajo na področju zdravja. Spletna stran bi vsebovala nasvete, priročnike in navodila za vpeljevanje zdravega življenjskega sloga v organizacijo ter priročnike za izvedbo dogodkov na temo javnega zdravja.

2. Portal kot pripomoček za planiranje zdravega načina življenja med mladimi

Del spletne strani lahko ostane kot nadaljni pripomoček mladinskim delavcem in trenerjem, drugi del pa se namensko preoblikuje tako, da se doseže končne uporabnike, v tem primeru mlade posameznike, stare od 15 do 29 let.

Spletno stran se nadgradi v spletni pripomoček za mlade z osrednjo temo zdravja in zdravega življenjskega sloga mladih. Da se zagotovi dolgoročno uporabnost spletne strani je stran interaktivna v obliki spletnega pripomočka za organiziranje in planiranje zdravega načina življenja posameznika. Kasneje lahko spletni planner zdravega načina življenja uporabnikom ponudimo v obliki mobilne aplikacije.
 

5. Dizajn in tehnične karakteristike


Spletna stran odraža svežino, mladinskost, vendar zaradi kompleksnosti strani, dizajn ne sme prevladovati nad funkcionalnostjo. Stran je pregledna in vse informacije lahko dostopne. Stran je grajena po principu »responsive design«, da je funkcionalna na vseh digitalnih napravah.
 

6. Domena


Glede na to, da je ime projekta »Za zdravje mladih«, predlagamo, da v izogib nejasnostim, pri domeni izberemo isto ali podobno ime.
  • zdravjemladih.si

7. Roki za oddajo ponudbe in kriteriji izbire


Rok za oddajo ponudbe je 15. april 2015 do polnoči po pošti na Brez izgovora Slovenija, Gregorčičeva ulica 7, 1000 Ljubljana.

Izbrali bomo najcenejšega ponudnika, ki bo ustrezal zgornjim pogojem.

PREBERITE TUDI

03.06.2021

“Odločeni! Opuščamo kajenje”

  Ljubljana, 28. maj 2021 Vsako leto 31. maja obeležujemo Svetovni dan brez tobaka, ki je letos posvečen opuščanju kajenja in poteka pod geslom »Odločeni!

22.04.2021

Simpozij: ”Odločeni! Opuščamo kajenje”

Ob Svetovnem dnevu brez tobaka bo v petek, 28. 5. 2021, potekal simpozij z naslovom “Odločeni! Opuščamo kajenje”, na katerem sodeluje tudi Zveza Brez izgovora

12.04.2021

Evropska spletna raziskava o…

Nacionalni inštitut za javno zdravje se je pridružil mednarodni raziskavi o uporabi drog, ki jo koordinira Evropski center za spremljanje drog in zasvojenosti z drogami

Vse novice