Podprite peticijo proti Be Marlboro kampanji v Sloveniji

V sodelovanju s Campaign for Tobacco Free Kids iz ZDA je Brez izgovora Slovenija lansira peticijo proti Phillip Morris International-u in njihovi novi kampanji "Don't be a Maybe – Be Marlboro".

Po "smrti" Bob-a iz Marlboro Man-a iz zloglasne kampanje Phillip Morris International (PMI) iz devetdesetih let prejšnjega stoletja, se je najmočnejše tobačno podjetje na svetu ponovno usmerilo proti mladim z novo kampanjo "Don't be a Maybe – Be Marlboro", ki pri nas že kaže prve aktivnosti (glej slike spodaj). Razsežnosti te kampanje po svetu si lahko ogledate na tej povezavi.

PMI lahko zatremo že v kali, zato vas prosimo za podporo tej peticiji, ki bo pozneje osebno dostavljena predsedniku Vlade RS, Dr Miru Cerarju in ministrici za zdravje, Milojki Kolar Celarc skupaj z vsemi zbranimi podpisi. 

V kolikor pa v naslednjem mesecu najdete pri nas še kakšno novo obliko marketinga Marlbora, ste vabljeni  da nam jo posredujete na maybe@noexcuse.si

Sicer je tobačna industrija kriva za preko 6 miljonov prezgodnjih smrti na leto, medtem ko dve tretjini kadilcev bo zaradi kajenja tudi umrlo.

!!! Podpiši peticijo zdaj s klikom na to povezavo !!!

PREBERITE TUDI

17.05.2022

RAZPIS ZA VZGOJITELJE IN…

Živjo! Poletje že trka na vrata in bližajo se tudi tabori za otroke in mladostnike v izvedbi Mladinske zveze Brez izgovora Slovenija v Zgornjih Desklah.

09.05.2022

Odprte so prijave za…

Ljubljana, 5. maj 2022 – Social Impact Award je mednarodni projekt, ki letos v 18 državah nudi podporo nadobudnim mladim, ki želijo s svojo inovativno

11.04.2022

Pusti odtis: Daruj kri!

V Sloveniji vsako leto daruje kri okoli 100.000 ljudi, kar pomeni, da pokrivamo vse potrebe zdravstva, ki jih le-ta ima s transfuzijo krvi. Vsaj enkrat

Vse novice