Po "smrti" Bob-a iz Marlboro Man-a iz zloglasne kampanje Phillip Morris International (PMI) iz devetdesetih let prejšnjega stoletja, se je najmočnejše tobačno podjetje na svetu ponovno usmerilo proti mladim z novo kampanjo "Don't be a Maybe – Be Marlboro", ki pri nas že kaže prve aktivnosti (glej slike spodaj). Razsežnosti te kampanje po svetu si lahko ogledate na tej povezavi.
PMI lahko zatremo že v kali, zato vas prosimo za podporo tej peticiji, ki bo pozneje osebno dostavljena predsedniku Vlade RS, Dr Miru Cerarju in ministrici za zdravje, Milojki Kolar Celarc skupaj z vsemi zbranimi podpisi.
V kolikor pa v naslednjem mesecu najdete pri nas še kakšno novo obliko marketinga Marlbora, ste vabljeni da nam jo posredujete na maybe@noexcuse.si.
Sicer je tobačna industrija kriva za preko 6 miljonov prezgodnjih smrti na leto, medtem ko dve tretjini kadilcev bo zaradi kajenja tudi umrlo.